poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zwykła Notka

Hej.
Chciałam tylko powiedzieć, że jest mi trochę przykro...
Staram się pisać jak najdłuższe rozdziały, bo tak większość chciała.. 
Na prawdę się staram ;'c Pierwszy rozdział miał 76 wyświetleń, ale to najmniej ważne.
Komentarzy coraz mniej.. Teraz był 3 czy 2 :/ Są osoby, które piszą mi na tt miłe słowa
motywujące do dalszego pisania.. Są też takie, które komentują tutaj od początku..
Osoby te będą wiedziały, że mówię o nich :) <3
Jednak, wracając... Każdy chciałby, żeby jego praca została doceniona nawet jednym krótkim
' Fajne ' czy też ' Do dupy, nie podoba mi się ' ;'c Nie chcę byście wzięły mnie za jakąś szmatę 
czy coś.. po prostu.. ;c
                                                Wiktoria

Btw. Kocham Was <3 

7 komentarzy:

  1. Jeju skarbie, piszesz cudownie i bardzo to doceniam. Ruszyć te dupy kurwa, ciężko wam napisać 3 słowa pod rozdziałem? To tylko jeden komentarz, odwdzięczcie się dziewczynie, tak trudno napisać kilka słów? @DiirectionerrPL

    OdpowiedzUsuń
  2. My też ciebie kochamy! I trzymaj się, pisz dalej mimo wszystko. Długie rozdziały mają mniej wyświetleń? Nie ważna ilość, ważna jakość. :) To twoi czytelnicy są ważniejsi, nie wyświetlenia. Ważne że my doceniamy co robisz i wspieramy na bieżąco <3 xox
    @annantas

    OdpowiedzUsuń
  3. Maleńka nie przejmuj się:* ja czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz pięknie i masz talent. Zobaczysz, że jeszcze zastaniesz dużo komentarzy na blogu. Nie przejmuj się kochana, jesteśmy z Tobą.
    ILY,
    @1Directionerka1 xx

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K